2014. július 6., vasárnap

ePrint

HP Deskjet Ink Advantage 5525
Egy ideje szemezgetek már a nyomtatón található ePrint feliratú gombbal, lévén kíváncsi voltam, hogy miféle úri huncutság ez.
Nos, ma kipróbáltam :).
Elég okos ez a HP nyomtató, ezért tulajdonképp számítógép nélkül sikerült belőni a cuccot, csak a nyomtató menüjét használva.
Először azt kellett beállítsam, hogy a nyomtató kapcsolódjon az internetre. Mivel van benne WiFi, így könnyedén csatlakozott a routeremhez. Ezt követően megnyomtam a nevezett ePrint feliratú gombot rajta, mire közölte, hogy a működésre bíráshoz kis szoftverfrissítésre lesz szükség. Mivel ugye kíváncsi természet vagyok, így mondtam neki, hogy tegye. Pár perc alatt letöltötte, amit kellett és telepítette, majd kinyomtatott nekem egy lapot a további instrukciókkal. A lap alapján meglátogattam a http://eprintcenter.com weboldalt, majd regisztráltam rajta. A nyomtatótól kapott kódot megadva a weboldalon, illetve beállítva egy e-mail címet a nyomtatónak már ment is a szolgáltatás.
A lényeg a lényeg, ha küldök egy e-mailt a nyomtató e-mail címére azt ő kinyomtatja (már ha be van kapcsolva ugye). Tehát az ePrint szolgáltatás, amolyan mobil nyomtatási szolgáltatás, a nyomtatómat bárhonnan elérem még mobiltelefonról és táblagépről is, amelyekre azért nem annyira jellemző, hogy támogatnák a nyomtatást.
Hasonló szolgáltatása van a Googlenek is Google Cloud Print néven mellyel ugyancsak nyomtathatunk bárhonnan.

A bejegyzés zenéje: (Scooter feat. Wiz Khalifa - Bigroom Blitz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése