2012. június 20., szerda

Körkép

Pokoli ez a hőség, nehezen viselem, főként álmosan. Persze nehéz jól aludni a nyitott ablaknál, ha az éjszaka kellős közepén a szomszéd kutyája felordítja az embert...

Nézegetem az origo-t. Látom a Neo FM-nek harangoztak. Felmerül a kérdés, megint el lesz játszva az, ami a Sláger Rádió kapcsán volt? Mi lesz a bumeránggal, jajj most mi lesz, jön a világvége? Hányan fognak sírni érte? Számomra tipikus nem szeretem műsor volt, két igazi vadparaszttal az élén.


Aztán ugyan csak origo, hatásvadász cím, persze ráklikkelek, a leghosszabb szexpóz.  A régészek alkotnak. Két egymás melletti teknős fosszília, nyilván párosodtak midőn beköszöntött rájuk a halál. Érdekes feltevés...

A lustaságom ütögeti a fejét felfele. Nem régen indítottam ezt a blogot, de még csak a második bejegyzésnél járok. Persze sosem voltam egy író palánta, meg ki a fene mondja meg, hogy mennyit kell írni egy "blogger"-nek.

Mielőtt ezt a blogot indítottam regisztráltam a twitteren is. Az azért jobban megy, bár 140 karakter kicsit kevésnek hat. Minden esetre érdekes linkeket megosztani pár szóval bőven elég. Arra még nem jöttem rá, hogy hogyan lehet követőket szerezni, de majd az is kialakul. Gondolom érdekes dolgokat kell "csiripelni" és sok helyen reklámozni.

Nos, mára ennyi.

A bejegyzés zenéje:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése