2012. szeptember 16., vasárnap

Heti egy

Hmm, a korábbi elgondolásokkal ellentétes irányba haladok. Heti egy bejegyzésre futja. Pedig tulajdonképp szeretek blogolni, csak minden apróságot nem fogok leírni. No ennyi bevezető után...
Ez a hét is elment. A kórság valamelyest csillapodott, bár a hangom még eléggé érdekes és egyéb problémák is akadnak (orrfolyás, köhögés).
A hét termése, hogy elkészültem egy weboldallal. Természetesen nem saját :). A Taki autósiskola részére készítettem egy weblapot. Egyszerű, letisztult lett a dizájn szerintem. Amit lehetett simán csak CSS segítségével oldottam meg, így csak nagyon kevés képet tartalmaz az oldal a dekorációs elemeket tekintve.  A témát alap HTML dolgokkal raktam össze, ha szabad ilyet mondani,  de már a HTML 5 szabvány szerint és igyekeztem a CSS 3 lehetőségeiből is használni ezt azt, így igazán jól a böngészők legfrissebb verzióján mutat az oldal, de azért persze megjeleníthető régebbi böngészőkkel is (Internet Explorer 8 alatt nem érdemes nézegetni, azok a böngészők felejtősek). Tesztelni Opera 12, Internet Explorer 8 és 9, Firefox 15 és Google Chrome 18 alatt tudtam.

Még a weblaphoz készítettem az oldalt látható stop táblát. Ezt csak azért teszem közzé, hogy ne maradjon ez a bejegyzés sem rajz nélkül.
Aztán a héten voltam fogászaton is. Kis fogkő eltávolítás és állapotfelmérés volt terítéken. Sajnos nem éppen nekem kedvező eredményt hozott ez az felmérés. Kiderült van még két lyukas fogam, amit majd be kell tömni. Kaptam is időpontot. Hmm, kár. Olyan büszke voltam, hogy eddig csak két fogam van betömve. Na most már majd 4 lesz. Igaz lehet az, hogy ha valakinek egyszer tömtek fogat, onnantól valahogy jobban romlik a többi foga is. Kíváncsi leszek, hogy ez az új fogorvos hogy fogja csinálni, remélem nem kell egy csomószor járni hozzá két töméssel.
A hétvégén hazalátogattak az öcsémék. Egy csomót játszhattunk a másfél éves unokaöcsémmel. Kis gengszter, nagyon tudja mit akar, és azt is, hogy mindenki szereti őt :).

A bejegyzés zenéje: (Nightwish - While your lips are still red)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése