2013. január 1., kedd

B.Ú.É.K.

B.Ú.É.K.
Túlélvén a világvégét eljött hát 2013 január elseje. Ez úton kívánok minden kedves olvasómnak nagyon boldog, békés és eredményekben gazdag új esztendőt, mely alkalomból rajzoltam egy pici malackát, melyet meg lehet tekinteni itt a bejegyzésben bal oldalon.

Új év új lehetőségek, kíváncsi vagyok mit hoz majd, mind munka, mind magánélet terén. Ilyenkor kicsit szeretnék Nostradamus lenni, de talán nem jó az, ha az ember előre tudja a jövőt, lévén a kellemes meglepetések akkor az igaziak, ha nem tudjuk azokat és valóban meglepődünk bekövetkeztükkor...

Ilyenkor mindenki tesz egy csomó fogadalmat, amit persze nem tart meg az év során és tele lesz tervekkel. Be kell valljam én is így vagyok ezzel, mivel azonban csak magamnak tartozok elszámolással a terveimmel és a fogadalmaimmal ezért azokat most nem teszem közzé itt.

Egy dolog biztos január első hete szabadsággal telik és mint ilyen lustálkodással is. Bár van tervben, hogy kipróbálom az Ubuntu linux Gnome remix verzióját élesben, szeretnék egy olyan disztrót, ami natívan a Gnome Shellre épít és minden benne van, ami nekem kell. Illetve mivel van nekem egy Dropbox tárhelyem sok sok fájllal ezért úgy döntöttem, hogy újra feltalálom a kereket és készítek egy programot, amely képes végignézni az itt elhelyezett fájlokat és kiszűrni nekem a duplumokat. Nos ennyit a januárról.

És akkor még egyszer, minden kedves olvasómnak minden jót kívánok a 2013-as évre!

A nap zenéje legyen (Nightwish - The Islander) :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése