2013. március 13., szerda

Pozitív tapasztalat

Kormányunknak hála, átkeresztelték az utcánkat. Meg is kaptuk róla a papírt, melyben tájékoztatva lettünk, hogy mi a teendő, ha új lakcímkártyát szeretnénk. Persze nekem megint "különutasnak" kellett lenni. Nekem ugyanis még a régi típusú személyi igazolványom van, így a polgármesteri hivatalon keresztül nem nagyon ment a dolog intézése, mondták menjek be az okmányirodába és majd megcsinálják.

Ma jött el az ideje, hogy meglépjem ezt. Be is mentem, húztam sorszámot, majd bevillant, hogy a papírt, amit az önkormányzat küldött, és amire lényegében semmi szükség nem volt, melóban hagytam. Na spuri vissza melóba érte, majd újabb számtépés az okmányirodában, aztán várakozás. Szerencsére nem sokat kellett várni és minő kellemes meglepetés, még az általam először húzott számot sem szólították, így aztán elég gyorsan sorra is kerültem. Az igazolványt nagyjából 5-10 perc alatt kezembe nyomták és ezen jól meg is lepődtem. Én kis naiv azt gondoltam, hogy vagy egy hetet kell rá várni. Lényegében, akik az önkormányzaton keresztül intézik nekik sokkal több időbe kerül, szóval én jól jártam :).


Na, ha már ilyen szerencsésen alakultak a dolgok, gondoltam lerendezem a bankokat, biztosítókat meg a telefonszolgáltatót is. Az ügyintézés a bankokban és biztosítóban elég jól ment, csupán az első helyen kellett kicsit többet várni, de a Telenor nem volt a helyzet magaslatán. Az ügyintéző hölgy véleményem szerint még kezdő lehetett, így több társát is odahívta, hogy módosítani tudja az adatokat. Ezt a kis töketlenkedést leszámítva egészen pozitív tapasztalatokat szereztem az okmányirodai és banki, biztosítói ügyintézés kapcsán ismét.

Hát röviden ennyit a kellemes tapasztalatokról.

A bejegyzés zenéje pedig legyen: (Republic: Szállj el kismadár)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése