2013. április 28., vasárnap

Migrálás

Ma úgy döntöttem, hogy új címre költöztetem a blogomat. Maradtam persze a Blogger berkein belül, de egy másik Google fiókkal hoztam létre ezt az új blogot. Erre azért volt szükség, mert szeretném a blogot összekapcsolni a Google+ profilommal, de nem szeretnék két Google+ profilt. Szóval így született meg a mostani blog. Felmerülhet a kérdés, hogy a blog címe miért az lett, ami? Nos, megvallom nem jutott jobb eszembe :).
Maga a költözés egyébként így házon belül rettentően egyszerű volt, a régi blogot exportáltam, majd az újba importáltam és tadam, már itt is van az összes régi tartalom.
Most már csak a Twitterrel kell összekössem, illetve a Facebookkal.

És most akkor következzen némi "énblog" tartalom. Az utóbbi időben megnéztem pár filmet, melyekről ejtenék pár szót. Haladjunk talán időrendben visszafelé.

Madagaszkár 3: Röviden tömören, szenzációs. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Kellemes csalódás volt a film. Szórakoztató, ahogy állandó szereplőink mindenféle mókás és kevéssé mókás kalandba keverednek, illetve a vége, mikor is kiderül, hogy a hőn áhított cél elérése nem is biztos, hogy olyan jó dolog. Szóval nézze meg mindenki.

Csodálatos Pókember: Sokak szerint ez a verzió sokkal jobb, mint a korábbi Pókember filmek. Azt hiszem ott rontottam el a film megtekintését, hogy én is sokat vártam tőle, de igazából nem akkora durranás. Látványos, a hős esendőbb talán, mint a régebbi részekben, valahogy mégsem annyira tetszett nekem.

Harry Potter és a halál ereklyéi 1-2: Kellemes csalódás, folytatta az előző rész kicsit sötét hangulatát. Ennek hatására úgy döntöttem elolvasom a könyveket is. Szóval tudom ajánlani mindenkinek.

Bosszúállók: Hát ööö, izé... Egynek elment. Ettől is sokat vártam. Mindenki ajnározta, hogy hú milyen szuper és látványos meg minden. Valóban, látványos, de kb. ennyi.

Na ennyit a filmekről. Illetve, majdnem. Itt egy saját, mobiltelefonnal készült "mozi" a kutyámról, ahogy épp játszik egy szem kutyatáppal :). Jó szórakozást hozzá mindenkinek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése