2012. július 27., péntek

Megoldás még nincs...

Egy érdekes problémába futottam bele. Írtam egy programot, ami FTP-n keresztül töltene fel adatokat egy FTP szerverre és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a Linux Mintemen egyszerűen nem hajlandó kapcsolódni a szerverhez a program. Először arra gyanakodtam, hogy valamit elrontok, és nem jól csinálom a dolgot, de sajnos erről szó sincsen...
Újraindítva a gépet egy Zenwalk Linux Live CD-ről és ezen futtatva a Minten fordított programot hibátlanul működik, és feltölti az adatokat a szerverre. Aztán még egy próbaképp  telepítettem a Mintre egy Windows emulátort (Wine), amire feltelepítettem a Lazarust, amiben a programot írtam és láss csodát így is működik hibátlanul. Szóval most keresem a megoldást, hogy mi okozhatja ezt a problémát.
Nézegettem, hogy a program generál e valamiféle hálózati forgalmat, de sajnos ilyet nem tapasztaltam. Aztán belenéztem a tűzfalba is, hátha az blokkol valamit, de ott sem találtam semmi érdemlegeset. Így végül kénytelen voltam egy fórumon feltenni a kérdést, hátha valaki szintén belefutott már ebbe a problémába. Kíváncsi leszek sikerül e megoldani a dolgot.

Egy kicsit más téma. Ma is lakás renoválás volt folyamatban. Festés, rendrakás és új elemként ma még vakoltam is :). Egészen jól ment, bár még a fanglival feldobom és elsimítom dolog nem megy, de simítóval remekül fel tudtam kenni a kivésett falszakaszra a vakoló anyagot. Holnap ezt is festhetem :). Meglepő módon, ha az ember munkával üti agyon az idő borzasztóan gyorsan elszalad a szabadság. Ha belegondolok, hogy szerdán már menni kell... Nade inkább még nem gondolok bele :D.
Itt a vége, fuss el véle :)

A bejegyzés zenéje legyen: (Das Modul - 1100101)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése