2012. július 19., csütörtök

Tris Hussey: Blogok kezdőknek és profiknak

Egy kisebb szünet után ismét jelentkezem. A szünet oka, hogy a tesóméknak segítettem lakást festeni.

Mivel úgymond nyári szünet van - a munkahelyemen is - és most itthon vagyok, úgy határoztam, hogy elkezdem kiművelni magam a blogok témában. Találtam is egy remek könyvet hozzá, melynek címe Blogok kezdőknek és profiknak, írója Kanada egyik első professzionális bloggere Tris Hussey. Ugyan még nem értem a könyv végére, valahol a közepe táján tartok, de már így is sok hasznos ötletet találtam benne, melyeket igyekszem majd a saját bolgomon is alkalmazni. A könyvet egyébként mindenkinek nagyon tudom ajánlani akit a téma érdekel, ugyanis a szerző remek stílusban ír. Ahhoz képest, hogy szakkönyvről beszélünk meglepően olvasmányos és valóban, ahogy a címében is írva van, kezdők számára is remek olvasmány. Minden érthetően van leírva benne és nincsen teletömködve a szakmaiságot bizonygató fellengzős geek dumákkal, épp csak annyi van benne, amennyi kell. Szóval olvasásra és aztán blogolásra fel :).
Tervben van még egy könyv a Facebookról is, itt a hogyan használjuk ki a közösségi oldal nyújtotta lehetőségeket mindenféle reklám és egyéb tevékenységre lesz a téma (remélem nem csak a Facebook, de a Google + esetében is használható lesz az ott leírt tudásanyag). És hogy még további újdonsággal is ismerkedjek, hoztam egy könyvet a HTML 5-ről is. Ez utóbbit már ugyan nézegettem a w3cschools oldalán, de az még csak amolyan kíváncsiskodás volt. Mivel erősen úgy fest, hogy a weben egyre inkább a HTML5 felé tolódik el a jövő, így hátrányom bizonyosan nem származik belőle, ha komolyabban is szemrevételezem.

Most, hogy az öcséméknél jártam, sikerült felfedeznem az Upológus nevű játékot is a profilom itt tekinthető meg :). Egyelőre még elég kezdő játékos vagyok, minek utána épp most kezdtem el szórakozni vele, de majd kialakul. Érdekes kis internetes fantasy játéknak ígérkezik. Tudom ajánlani azoknak, akiket érdekel egy varázsló nevelgetése.

A bejegyzés zenéje legyen Rhapsody - Lord of the Thunder:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése