2012. július 24., kedd

Tervezés alatt

Álmosan indul ez a nap. Nem, nem most keltem hanem már jóval korábban :D. Mindamellett nem aludtam valami jól. És még a hátam is fáj itt ott... Lehet megártott a tegnapi szobafestés? Kétlem :).

Este kézbe vettem a korábban már említett HTML5-ről szóló könyvet. Még a bevezetésen sem jutottam túl, de ez is érdekes volt. Sajnos a blogos könyv végére még mindig nem értem. Reggel viszont azzal ébredtem, hogy akkor itt az ideje a korábbi weblapom szerkesztgetésének, ahogyan azt ígértem is.
Azt gondoltam, hogy a weblapot a gpEasy CSM fogja hajtani. Így most már csak valami elfogadható külsőt kellene készíteni, hogy elindulhasson az oldal.
A gyári témák nagyon szépek, de szeretném ha az oldalam egyedi lenne, az én igényeimnek megfelelő külsővel. Ezért kicsit bele kell merüljek majd abba, hogy hogyan is épül fel egy gpEasy téma. Ha jól sikerül, akkor az egységes külső miatt feltehetően itt a blogomon is azt fogom használni. Mondjuk a blogger sablonjait nem annyira könnyed szerkesztgetni. Okozott némi fejtörést az oldal tetején látható saját logó elhelyezése is, de azért csak sikerült megcsinálni :).

Ma twitteren találtam egy jó kis cikket 4 darab kevésbé ismert CMS rendszerről. Lehet, hogy érdemes lenne vetni rájuk egy pillantást.

Ezen felül terveztem a múlt hét végére egy blogbejegyzést, amiben egy videón keresztül mutatom be, hogy hogyan készítettem el azt a logót, ami itt jobbra fent figyel. Hát sajnos a technika ördöge közbe szólt. A felvett anyag első két percét a videószerkesztő program (Openshot Video Editor) valamiért nem akarta lejátszani, számára az nem is létezett :S. Nos ettől nem voltam boldog. De igyekszem majd újra felvenni a videót és akkor közzéteszem.
Na mára ennyi voltam.

A bejegyzés zenéje legyen (MoDo - Eins Zwei Polizei):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése