2012. július 30., hétfő

Röviden a szabadságról...

Július 16 és augusztus 1 között szabadság van, lévén melóban nyári bezárást lett eszközölve. Mint rendesen, most sem nyaralással telt az idő. Első körben öcséméknél töltöttem pár napot, minek utána lakás festést terveztek. Ezzel a kis munkával el is ment 6 nap. Aztán hazajöttem kis pihi és mit ad isten, hát itthon is festésbe fogtunk :). Most pedig ott tartok, hogy van még a mai és a holnapi nap, aztán lehet visszamenni a mókuskerékbe. Az igazat megvallva nem sok mindent terveztem erre az időre, de a megvalósítás az nem igazán sikerült. Terv volt a weblap küllemének elkészítése, nos ez a projekt kb. 0%-on álldogál jelenleg. A hozott könyvek olvasása haladgat... El kellene készíteni egy torpedó szerű játékot is, amellyel majd csapatokat sorsolunk melóban egy közelgő rendezvényen. Na itt még hezitálok, hogy egy weblapon dobjak össze valamit, vagy inkább írjak egy programot...
Az első megvalósítási lehetőség könnyebbnek ígérkezik, a második meg érdekesebbnek. Talán ez utóbbinál  maradok.
Ma benyögte a Facebook, hogy ideje lenne átváltanom az új Timeline nevű profilra. Nem voltam elragadtatva az ötlettől... Ettől függetlenül már faragtam oda egy képet ilyen cover fotó címszó alatt, de nem vagyok maradéktalanul elégedett az eredménnyel. Szóval még van augusztus hatig pár napom, majd még barkácsolok rajta.
Kicsit visszanézve a facebookos szereplésemet, arra jutottam, hogy leginkább viccek és egyéb humoros dolog megosztására használom csak ezt az oldalt. Kevés olyan bejegyzést postoltam oda, ami valamilyen szempontból informatív, vagy hasznos lenne.
Technikai szempontból a a riválisnak kikiáltott Google Plus sokkal jobban tetszik mint a Facebook. Átlátható, kényelmes kezelőfelület jellemzi és a tartalmak megosztása is könnyedebb mint Fb esetében. Egyetlen szépséghibája, hogy elég kevés ismerős van ott. Node majd alakulgat az is :).
Az előző bejegyzésben vázolt hiba még mindig nem került megoldásra, azt hiszem a legjobb az lesz ha az operációs rendszer angol nyelvű weboldalán teszem fel a kérdést. Hátha nagyobb eséllyel kapok kielégítő választ.
Még szabadság előtt elég sokat olvashattam a KATALIST nevű levelezési listán az e-könyvekről és arról a paranoid helyzetről, hogy magyarul elhanyagolhatóan csekély a megjelent művek száma. Nos egy újabb bizonyíték erre Ajnász tollából a Kindle című blogpost. Érdemes vetni rá egy pillantást.

A bejegyzés zenéje legyen: (The Rasmus - 10 black Roses)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése