2012. augusztus 31., péntek

Közösségi média

Egy ideje kisérletezgetek már vele, hogy hogyan lehet egy blogbejegyzést automatikusan kiküldeni a facebookra. Remélem most sikerült megoldani a dolgot. Picit többlépcsős a megoldás. Szükségem van először is a twitter fiókomra, mert ezt elvileg össze lehet kapcsolni a facebookkal. Ahhoz azonban, hogy a bejegyzések automatikusan megjelenjenek a twitteren szükséges még egy internetes szolgáltatás, ami a blog rss csatornáját használja fel, hogy a bejegyzéseket a twitterre elküldje. Ez a szolgáltatás nem más mint a twitterfeed. Itt egy rövid regisztráció után megadhatjuk a blogunk hírcsatornáját, beállíthatjuk, hogy mennyi időnként nézzen rá az rss-re, illetve hogy mennyi új bejegyzést küldjön ki egyszerre. A twitterfeed képes arra, hogy az új bejegyzéseket a facebookra is elküldje, de minek utána kipróbáltam, azt tapasztaltam, hogy mindössze egy linket tesz ki a facebook profilunkra. Ezt én keveslem, jó lenne a bejegyzés első néhány szavát is ott látni ezért ezt most lekapcsoltam és szokták volt mondani, hogy a pudding próbája az evés, ezért ezen bejegyzés előtt összekötöttem a facebook és twitter fiókomat, hogy ez utóbbi a tweetjeimet elküldözgesse a facebookra is. Kíváncsi leszek az eredményre.

Jegyzettömb lap
Egy kicsit más téma. Nem vagyok nagy sportrajongó, de most azt figyeltem meg, hogy mekkora "hype" övezte az olimpiát, minden honnan ez folyt. És most itt van a Paralimpia, ahol szerintem sokkal nagyobb teljesítmény, amit ezek a sportolók elérnek és valahogy mégsem kapja meg azt a sajtóvisszhangot, amit megérdemelne. Vajon mi lehet az oka?
Kicsit rajzolgattam újfent, most egy jegyzettömb lapot próbáltam bitekbe önteni. A mellékelt ábrán látható a produktum. Talán ezt is fel fogom használni egyszer valamire.

A bejegyzés zenéje: (Queen - We are the champions)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése